Stránka 1 z 3
Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 12:05
od Indi
Tuning Motor Show Kopřivnice
17. dubna 2010 | polygon Tatra | Kopřivnice |
http://www.tuningtech.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Výsledky:
http://tuning.ms-free.net/10j/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 12:20
od Indi
Gratulace zákazníkům a Pajinovi jen v případě, že nejel na vodu nebo metanol( to by byla jiná kategorie).
Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 14:50
od TDIfun
No dobrej mazec je vozidla s pohonem 4x4 zarazena o kategorii vyse

Pajin gratulace. kdzbzch vedel ze jedes zustal bych na sprinty, tak jsme se tam jen prosel pokecal s par lidma a jel na obed.
Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 15:02
od pajin.pl
Indi píše:Gratulace zákazníkům a Pajinovi jen v případě, že nejel na vodu nebo metanol( to by byla jiná kategorie).
Jel jsem na vodu s metanolem a mám zato že do jiné skupiny bych musel jít jen s nitrem. Jinak W/M je spíš na chlazení EGT než na výkon
Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 15:47
od TDIfun
Dle meho je metanol jeste vic proti pravidlum nez nitro, to je jen okyslicovadlo ale metanol je dalsi palivo navic.
Mozna si o tom pocit na netu ale treba ve starych stihackach pouzivali tohle vstrikovani pro cituji: ZVYSENI VYKONU
Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 15:54
od Indi
Držím se pravidel daného sprintu, tudíž v Kopřivnici jsi měl jet v nejvyšší divizi.
Za 4x4 o divizi výš a doping do nejvyšší, tudíž je to podvod a tím to hasne.
Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 16:50
od pajin.pl
Indi píše:Držím se pravidel daného sprintu, tudíž v Kopřivnici jsi měl jet v nejvyšší divizi.
Za 4x4 o divizi výš a doping do nejvyšší, tudíž je to podvod a tím to hasne.
V pravidlech je jasně psáné,že nitro do nejvyší skupiny o W/M tam podle mě nic neni.
Asi ty pravidla chápu trošku jinak,ale co tam teda ve skupině do 2,5ccm dělala IMPREZA nebo EVO. Je jasné ,že za turbo jsem šel o skupinu výš a podle tebe jsem měl jít ještě o skupinu výš za 4X4?? Proč jel teda loni Fun s Hanzovou oktou v té samé kategorii když měl turbo a 4X4?
Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 16:53
od TDIfun
Jasne 4x4 je kravina, taky nechapu co to tam je v tech pravidlech. Ale to V/M to se na me nezlob ale tohle povazuji za doping ale kdyz te to tesi

Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 17:27
od pajin.pl
TDIfun píše:Jasne 4x4 je kravina, taky nechapu co to tam je v tech pravidlech. Ale to V/M to se na me nezlob ale tohle povazuji za doping ale kdyz te to tesi

Jasně W/M je palivo navíc. Nechci se tu s nikym dohadovat co jak je nebo neni,ale napíšu sem postřeh z měření u mého auto. Chtěl jsem původně do auta vstřikovat samotnou vodu,ale ukázalo se ,že voda bez matanolu nemá skoro žádný učinek jako chladivo a na výkonu to taky nepřidá teprve po přidání 20% metanolu směs začala fungovat jako chladivo i palivo. Takže se ubrala dávka nafty a jsem na stejných koních jen s lepším průběhem. Takže závěr je takový ,že W/M je vhodný do konfigurací s malím potenciálem tryskem.Toť vše jako můj lajský pohled k mému autu a této diskuzi

Re: Tuning Motor Show Kopřivnice 17. dubna 2010
Napsal: 18 dub 2010 18:54
od Indi
Víš co já ti to přeju, když tě takové vítězství těší.
Chf zřídka kdy boduje poctivě - no budiž.
Pro upřesnění: turbo+nitro( nebo metanol) = vícenasobné přeplňování
Turbo nebo nitro nebo metanol = přeplňování
Jede ti to pekelně, to se ti upřít nikdo nesnaží, ale je to skoro jak s Lupem, problém s divizema.
Ve Vyškově můžeš být v klidu, tam si dokonce myslí, že nitro a NOS je něco jiného a o metanolu ani slovo.
Na to chovat se férově, nepotřebuji mít něco napsané

.
Už se k tomu vyjadřovat nebudu, ale pokud někde pojedu a budete švindlovat podám protest.