G II -TDI PD
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II -TDI PD
S tím tlakem je to problém, nesmí ti při plné kládě klesnout pod 0,6 bar, to je hodnota reguátoru z origo čerpadla.
Jestli to co tam máš má 0,24 bar tak to bude opravdu brzda.
Jestli to co tam máš má 0,24 bar tak to bude opravdu brzda.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: G II -TDI PD
Tohle čerpadlo je z GTI jsou tam dvě tohle je v nádrži a plní druhý,které je pod nádrží to dává 3bary.Zajímave je,že když se na těch stránkách podívám na origo PD čerpadlo,tak je tam 0,5baru.Kdyžtak mám doma aj z PD, jak to bude zapojené změřím co umí.Navíc tohle musí mít větší prutok jak PD.Můj názor je,že to brzda nebude dřív u PD nebylo žádné čerpadlo a taky to fungovalo,podle mě to tam spíš dáváj z důvodu zavzdušnění soustavy.Dám budika a uvidim.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: G II -TDI PD
Psal jsem Boďovi co měl ve zlatce za čerpadlo a světe div se,měl tam to samé,takže ho tam zatím nechám,ale jen tak ze zvědavosti změřim kolik dává. 

Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: G II -TDI PD
Už se mi o drátech aj zdá. 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: G II -TDI PD
Už to vrčíííííí
dnes se du vožrat.
Zatím jen na petku s naftou a bez vody,ale vrčí!Zítra začnu zamotávat kabeláže a budu předělávat baterku do kufru,potom hadice na vodu atd...


Zatím jen na petku s naftou a bez vody,ale vrčí!Zítra začnu zamotávat kabeláže a budu předělávat baterku do kufru,potom hadice na vodu atd...
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: G II -TDI PD
PC do motoru jak fabie nebo do auta ne do te vody pod torpedem
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......
Re: G II -TDI PD
Bude tam kde ji vidíš a hlavu si z toho nedělám,protože mám na to takovej pěknej plast a origo tam byla taky. 

Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: G II -TDI PD
Tak jsem trochu poskočil,elektriku mám hotovou a přemístil jsem baterku do kufru.Na místo baterky jsem použil pojistkové pouzdro z OI,krásně se to zněj rozvádí,fakt se vyplatilo vzít komplet elektriku a né jen svazky od Ř.J,pedály mám taky zapojené,žhavení tam zatím nemám a startuje to nadrc,spíš uvažuji o zapojení přihřívacích svíček pro rychlé ohřátí motoru,samozřejmě přes relátko na vypínač. 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: G II -TDI PD
Málem bych zapoměl,origo PD čidlo na teplotu vody je pro ř.j,druhé pro budíky se muselo udělat.Muselo se taky vyměnit čidlo na tlak oleje za staré z GII,které má obrácené spínání.Udělal jsem taky držáček na nádobku na servo a prodloužil hadičky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: G II -TDI PD
Já jsem měl na GII zapojené origo TDI čidlo teploty chladící kapaliny a makalo mi to. jeny vývody jsem měl na budík a druhý tušim na žhavení.