Stránka 1 z 5
G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 00:31
od Indi
Tak se nám podařilo vyprodukovat další silný stroj.
Jedná se o VW Golf 4, TDI typ ALH.
Byly instalovány tyhle komponenty:
1. Turbo GT1749VB
2. Trysky FB PP 764
3. Čerpadlo s "12" hlavou
4. Čerpadlo do nádrže z PD
5. Sání do turba z ASZ/ARL
6. Kat a EGR of
7. Spojka z F/ATD + lepší obložení
8. Dlouhá 5Q řevodovka EWT
9. FMIC z ARL + vedení vzduchu v nerezu
10. "C" čidlo
11. EGT,TB,Oil.P
12. Podvozek H&R
13. Soft samozřejmě od TDIFUNa
Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 00:38
od Indi
Vyrobí se potrubí, asi nejdéle trvajíci procedůra.
Výměna spojky obnášela výměnu i gufera kliky, nevyplatí se ušetřit na jeho výměně.
Pak se instalovala převodovka EWT kterou je potřeba upravit( držák,řazení, unášeče poloos).
Dále se instalovalo palivové čerpadlo z PD, je potřeba vyměnit plovák.
Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 00:45
od Indi
Pro instalaci čerpadla do nádrže je potřeba vyměnit 2 pinový konktor za 4 pinový konektor a dotáhnout 2 dráty pro napájení čerpadla.
Namontoval jsem snímače pro: 1. teplotu výfukových plynů(EGT)
2. tlaku turba (TB)
3. tlaku oleje(Oil P)
4. "C" čidlo
Přístroje jsou STACK které jsem schopen dodat

Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 00:52
od Indi
Odvětrání klikové skříně bylo vyvedeno pod auto, instalovalo se sání do turba z ARL/ASZ.
Budíky jsem namontoval do zatím nejlépe pasujícího držáku pro přístroje(taky mohu dodat, pouze
pro G4).
No a dorazil i nový podvozek HR.
Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 00:55
od Indi
Po instalaci podvozku je dobré instalovat i ocelový kryt motoru.
Všichni víme jaké jsou nedostatky těhle vozu(jsou moc nízko).
Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 01:03
od Indi
Motor byl nalazen na 208 PS/483Nm, ale výkon byl snížen z důvodu kouřivosti a životnosti turba na 191PS/434Nm.
To se už odehrává bez kouře a přetěžování turba.
Graf 208PS:
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... F4_ALH.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Finální graf 191PS:
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... OJEKT2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
A nyní máte možnost diskutovat.
Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 08:44
od subz3ro_tdi
Zda sa mi to, alebo ste sanie do hlavy nechavali povodne (mensie)?
Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 11:04
od TDIfun
Finalni graf
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... OJEKT2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 20:33
od catdavid
Pěkně to vypadá,to má origo xenony?
Re: G IV ALH projekt 2
Napsal: 19 bře 2010 22:10
od Indi
To subz3ro_tdi : výfuk origo, jen bez katu a sání je malé. Chtěl jsem dokázat, že výměna je zbytečná

a potvrdilo se to.
To catdavid: xenony jsou ale HIDy.