
Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
Tý jo tak to jsou super časy, škoda že ti to nevyšlo, snad příště 

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
Kolik ti to teda papá reálně ?HANZTD píše:JEDEN POZNATEK K JÍZDĚ DOMU Z MIMONĚ,
KLIDNOU JÍZDOU ((,POUZE JEDNOU SEM STRESTAL TOYOTU AVENSIS D-4D (MACHROVAL,A DOSTAL ŽIVOTNÍ LEKCI) ]:-> )) V RYCHLOSTNIM PRŮMĚRU 63 KM/H SEM DOSÁH PRŮMĚRNÝ SPOTŘEBY 4,0 L/100KM COŽ TEDA FAKT ČUMIMA NA PALUBÁKU JE ZA POSLEDNÍ TESTOVACÍ+LADÍCÍ MĚSÍC 1400KM VČETNĚ DNEŠKA AŽ DOMU V PAMĚTI č.2 CELKOVEJ PRŮMĚR 5,6 L/100KM TO AUTO JE PLACHETNICE SAMA
![]()
![]()
Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
NIC????????M3 CSL píše:Kolik ti to teda papá reálně ?HANZTD píše:JEDEN POZNATEK K JÍZDĚ DOMU Z MIMONĚ,
KLIDNOU JÍZDOU ((,POUZE JEDNOU SEM STRESTAL TOYOTU AVENSIS D-4D (MACHROVAL,A DOSTAL ŽIVOTNÍ LEKCI) ]:-> )) V RYCHLOSTNIM PRŮMĚRU 63 KM/H SEM DOSÁH PRŮMĚRNÝ SPOTŘEBY 4,0 L/100KM COŽ TEDA FAKT ČUMIMA NA PALUBÁKU JE ZA POSLEDNÍ TESTOVACÍ+LADÍCÍ MĚSÍC 1400KM VČETNĚ DNEŠKA AŽ DOMU V PAMĚTI č.2 CELKOVEJ PRŮMĚR 5,6 L/100KM TO AUTO JE PLACHETNICE SAMA
![]()
![]()

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
No ja vezl mejitely auto po nalazeni z Ostravy na Mimon a stacila mi pulka nadrze a to jsem pomalu nejel 


http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
- subz3ro_tdi
- Příspěvky: 256
- Registrován: 13 bře 2009 10:06
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
Tak tak, FB Race trysky s kvalitnym naprogramovanim map pri normalnej jazde papaju menej ako seriove 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Audi A2 1.4TDI
Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
Hmm, tak kolik?
Protože pokud to žere tak málo, tak soudruzi v BMW dělaj někde chybu a to jejich diesly jsou co se týče poměru výkon-spotřeba špička. Systémy eficient dynamics fungujou a pochybuju, že máte v autě vypínání alternátoru při akceleraci, aktivní klapky na přídi, atd.
Protože pokud to žere tak málo, tak soudruzi v BMW dělaj někde chybu a to jejich diesly jsou co se týče poměru výkon-spotřeba špička. Systémy eficient dynamics fungujou a pochybuju, že máte v autě vypínání alternátoru při akceleraci, aktivní klapky na přídi, atd.
Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
uz si sa vozil m3
csl niekedey na TDI rotacke?a hlavne nachipovanej?to nezere nic ked vie clovek jazdit,kamos jazdi za 3,8 a to dost lieta...neviem co sa cudujes ze to nezere a s BMW neporovnavaj 10 rocne motory ...BMW je spicka...ale jej ich malo oproti koncernu(apreto sa skoro vobec neupravuju)vsak ani neni co okrem chipu...
csl niekedey na TDI rotacke?a hlavne nachipovanej?to nezere nic ked vie clovek jazdit,kamos jazdi za 3,8 a to dost lieta...neviem co sa cudujes ze to nezere a s BMW neporovnavaj 10 rocne motory ...BMW je spicka...ale jej ich malo oproti koncernu(apreto sa skoro vobec neupravuju)vsak ani neni co okrem chipu...

VW passat B6 chip D-Racing
Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
Právě proto, že BMW je špička, ale na takovou spotřebu co tu píšete prostě nemaj. No nic, schválně jdu pohledat po netu, co doopravdy poladěný TDI papá. Protože 3,8 to je tak na Lupo.cupra747 píše:uz si sa vozil m3
csl niekedey na TDI rotacke?a hlavne nachipovanej?to nezere nic ked vie clovek jazdit,kamos jazdi za 3,8 a to dost lieta...neviem co sa cudujes ze to nezere a s BMW neporovnavaj 10 rocne motory ...BMW je spicka...ale jej ich malo oproti koncernu(apreto sa skoro vobec neupravuju)vsak ani neni co okrem chipu...
Jinak s TDI roačkou jsem možná najezdil víc jak ty a realita byla tak něco nad 5l na 100km , palubák kecal už v sériovém provedení a po výměně vstřikovačů musí kecat dvojnásob. Nevěřím že OI TDI rotačka poladěná na cca 240PS žere 4l/100km, to je celý, proto se ptám, zajímalo by mě, kolik to žere fakt reálně, ale to se koukám asi nedovím.
Hlavně mi zase nepiště že jsem blb, nebo tak nějak, jen se ptám.

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
mas pravdu nepoladene TDI rotacka papa cca 5(aj pod 5 sa da)zalezi aky kod motora...ale ALH je podla mna na tom najlepsie po chipe ako ma kamos to ide pod 4 litre a to ma odmerane podla dotankovania a nie podla palubaku, a ma tam odmeranych 122 ps a 290 Nm na MAHE (ja nehovorim o 240 konoch)a neviem kto ti napisal ze si blb (ja urcite nie) a co sa tyka tych kilometrov najazdenych sa nemozeme porovnavat ,lebo ta nepoznam(ani ty mna) cize diskutabilne(ale mam dost)a este jedna perlicka majitel LUPA 1,9 TDI (vykon s nitrom cca 450 koni a 850 NM na minulorocnej modifikacii)co jazdil ked zabiehal motor tak mal spotrebu 5,4(a ako ho poznam nejazdil pomaly)cize asi takM3 CSL píše:Právě proto, že BMW je špička, ale na takovou spotřebu co tu píšete prostě nemaj. No nic, schválně jdu pohledat po netu, co doopravdy poladěný TDI papá. Protože 3,8 to je tak na Lupo.cupra747 píše:uz si sa vozil m3
csl niekedey na TDI rotacke?a hlavne nachipovanej?to nezere nic ked vie clovek jazdit,kamos jazdi za 3,8 a to dost lieta...neviem co sa cudujes ze to nezere a s BMW neporovnavaj 10 rocne motory ...BMW je spicka...ale jej ich malo oproti koncernu(apreto sa skoro vobec neupravuju)vsak ani neni co okrem chipu...
Jinak s TDI roačkou jsem možná najezdil víc jak ty a realita byla tak něco nad 5l na 100km , palubák kecal už v sériovém provedení a po výměně vstřikovačů musí kecat dvojnásob. Nevěřím že OI TDI rotačka poladěná na cca 240PS žere 4l/100km, to je celý, proto se ptám, zajímalo by mě, kolik to žere fakt reálně, ale to se koukám asi nedovím.
Hlavně mi zase nepiště že jsem blb, nebo tak nějak, jen se ptám.



VW passat B6 chip D-Racing
Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE
Tak jsem nebyl línej a pohledal po netu, no a ejhle, vona ta spotřeba s Race vstřikama je trošku jiná a palubák prej kecá uplně brutálně, prý když ukazuje nějakejch 5l/100, tak realita je tak okolo 7/l na 100km, což už bych jako reálnou spotřebu bral, prý s race vstřikama jde spotřeba nahoru. Mrzí mě, že to nikdo není schopen říct, jak to je a musel jsem hledat jinde, konkrétně na Dieselpower.cz, na to jejich fóru jsem to našel.
S rotačkou jsem najezdil cca 300tkm. nejdřív GIII, pak Octavia, oboje 81kW.
S rotačkou jsem najezdil cca 300tkm. nejdřív GIII, pak Octavia, oboje 81kW.