G II -TDI PD

Odpovědět
Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od catdavid » 04 led 2011 22:59

Já si,ale poradil http://catdavid.rajce.idnes.cz/cerpadlo/#fantik.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Nechceš ho prodat?
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Fantik
Příspěvky: 263
Registrován: 14 bře 2009 03:03

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od Fantik » 04 led 2011 23:00

Jj je to přesně ten od Powera ;-)

Klidně ho prodám ale už ani nevim co tenkrát stál.

Uživatelský avatar
jipi888
Příspěvky: 252
Registrován: 13 bře 2009 02:46
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od jipi888 » 05 led 2011 00:56

kua ten je super mrnavý, aj ja chcu :(

myslím že by šiel použiť aj ten z passata ( vymenik na filtry nafty a potom sa to chladilo v chladiči + pomocné čerpadlo) ale ten chladil vodu, myslím že Indi ho teraz použil ( hrúbka cca 2cm a ostatné rozmery ako seria IC )
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od catdavid » 05 led 2011 01:03

Už mám od Fantíka a když bude málo,tak tam prsknu ještě serii. ;-)
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od Indi » 05 led 2011 10:49

jipi888 píše:kua ten je super mrnavý, aj ja chcu :(

myslím že by šiel použiť aj ten z passata ( vymenik na filtry nafty a potom sa to chladilo v chladiči + pomocné čerpadlo) ale ten chladil vodu, myslím že Indi ho teraz použil ( hrúbka cca 2cm a ostatné rozmery ako seria IC )
Přesně jak píšeš *thumbs up* .
Tak u Passata a Superba je to čerpdlo ovládané RJ motoru v závislosti na teplotě nafty *thumbs up* .
Tenhle systém se mi líbí, jelikož se má teplota nafty dostat relativně rychle na požadovanou teplotu a na ní setrvat.
V Almaře mám taky přídavné chlazení u filtru ( trochu jiný systém než Passat), také s výměnikem a přídavným chladičem, ale oběh je bez extra čerpadla řízeného RJ.

Ten co bude mít David je pro jeho účel vhodný, protože to auto v zimě asi jezdit nebude a podle toho
jak má našlápnuto, bude potřebovat naftu jen chladit a ne ji ohřívat.
Dal bych si pozor jen na instalaci, ať je dobře chráněný před jakýmkoli poškozením.
Pokud bude používat menší nádrž,případně minimum paliva, určitě bych si naměřil teplotu paliva a myslím si, že nebude stačit.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od catdavid » 05 led 2011 11:24

Když to bude málo,tak dám ještě serii,a filtr bude GII.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od catdavid » 05 led 2011 23:56

Dnes jsem dával do auta komplet elektriku z GII TD,aj s budíkama.
Nechal jsem podavací čerpadlo z GTI to menši co je v nádrži mělo by dávat kolem 1baru,prý to tak už pár lidí má a funguje to.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od catdavid » 06 led 2011 00:13

Přívod a odtok oleje+výztuha turba.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od dudu » 06 led 2011 00:43

to čerpadlo nema kýbl nebo je v nadrži plechovej at se ti to neodlívá to je nejakej prcek na monostřik ale asi karbec G 2 néé/ :-x

SpecificationsFUEL PUMP
druh provozu: elektrický
tlak [bar]: 0,5
tlak [psi]: 7,5
napětí [V]: 12
kód motoru: ARL *thumbs up*
dodávání paliva

toto tvoje :-/ 357906092 C

1.shutt-off pressure:3Bar
2.wide open flow:130L/H
3.volts:12V
4.pressure:0.24Bar

to je brzda vykonu 130 l /hodku coo néé za 15 minut maš zadřené to co je přišrubované na hlavě coo ja tomu moc nerozumim ale toto je gut tak na š1203 pres něho mooc neprojde :-x

http://www.eliteauto.cz/palivove-cerpad ... padlo-527/" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) dudu dne 06 led 2011 01:38, celkem upraveno 6 x.
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Uživatelský avatar
jipi888
Příspěvky: 252
Registrován: 13 bře 2009 02:46
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: G II -TDI PD

Příspěvek od jipi888 » 06 led 2011 00:54

*thumbs up* , tú výstuhu turba dúfam ešte nejak ošetríš , škoda by to bola nechať zhiť :)
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance

Odpovědět