-
Hondo_TDi
- Příspěvky: 161
- Registrován: 06 čer 2010 13:17
- Bydliště: Karviná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hondo_TDi » 27 led 2011 22:28
A co spokojenost?

jinak

Seat Cordoba GT-AFN-Sprint 764,GT 1749VA,FMIC,SW TDIfun
Ex Seat Toledo Magnus-AFN-Sprint 764,powerbox
Ex VW Golf4 Higline-ASZ-GT2052,Powerplus1043,FMIC,HW Indi,SW TDIfun
Ex Seat Toledo Magnus Sport-AFN,SW TDIfun
-
Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Indi » 27 led 2011 22:46
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun
190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní
139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:
602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
-
simir
- Příspěvky: 35
- Registrován: 19 dub 2009 11:48
- Bydliště: Příbor
Příspěvek
od simir » 27 led 2011 22:49
Bora AJM=>ARL, FMIC,soft TDIfun,194Ps 430Nm
OII 1,9 tdi 4x4 BXE -181Ps 405Nm
-
catdavid
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 18 bře 2009 17:42
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od catdavid » 27 led 2011 22:51
já jsem max spokojen,protože na první start vůbec žádnej problém a brzdí to jak šlak.Fantasticky se to chová na cestě,taková hračička.

Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
-
simir
- Příspěvky: 35
- Registrován: 19 dub 2009 11:48
- Bydliště: Příbor
Příspěvek
od simir » 27 led 2011 23:12
Bora AJM=>ARL, FMIC,soft TDIfun,194Ps 430Nm
OII 1,9 tdi 4x4 BXE -181Ps 405Nm
-
catdavid
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 18 bře 2009 17:42
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od catdavid » 28 led 2011 12:37
Dám sem ještě pár fotek,ohledně předělání zadní nápravy.
Na dokončený náboj se dá kotouč z GIII 256x10,který je převrtaný na 5x100
brzdič se přišroubuje a bovdeny na ručku zustanou puvodní GII
Hadička se musí buď nechat udělat,nebo se dají sehnat přechodky na prutočný šroub 12x1,prutočák do brzdiče a druhý konec na hadičku,která je 10x1.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
-
komin
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 bře 2009 13:40
- Bydliště: KE
Příspěvek
od komin » 28 led 2011 12:57
Mas to fakt paradne klobuk dole pred tvojou pracou

len otazka ked uz si to robil preco si nedal pancierove brzdove hadicky?
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, brzdy 312x25/269x22, dva IC z 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, Kat off, sprint 764 zatim bez softu
-
subz3ro_tdi
- Příspěvky: 256
- Registrován: 13 bře 2009 10:06
- Bydliště: Žilina
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od subz3ro_tdi » 28 led 2011 13:12
Pekna praca, pane

Tie dva vrty su dost blizko povodnych dier, nebojis sa ze to ustrihne? Keby sa to cele posunulo a navrtalo by sa vsetkych 5 nanovo, asi by to aj tak nebolo lepsie...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
-
komin
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 bře 2009 13:40
- Bydliště: KE
Příspěvek
od komin » 28 led 2011 13:59
Myslim ze je to v pohode nakolko kotuc je drzany skor trecim spojom medzi nabojom a diskom ako srubami samotnymi.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, brzdy 312x25/269x22, dva IC z 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, Kat off, sprint 764 zatim bez softu
-
catdavid
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 18 bře 2009 17:42
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od catdavid » 28 led 2011 20:06
Přesně a pokud by se to mělo střihnout,tak to budu pozorovat prvně na tom malém šroubku co drží kotouč.Pancéřovky jsem chtěl dávat,ale nakonec jsem si řekl,že bude lepší,když počkám a pak udělám komplet novej zadek bez zátěžáku.Bude tam aj ručka,tilton+nové vedení.To vše po TK

Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz