Hanny: Osobně bych asi po vlastní zkušenosti hybrida nikomu nedoporučil. Neříkám, že bych to rozmlouval, ale nedoporučil. Mám v autě hybrida 230 a znovu už bych do toho nešel. A to i přestože s ním nemám jedinej problém (na rozdíl od spousty lidí, co jsem tak četl).
Podle mě je v dnešní době mnohem lepší jít do většího sériovýho turba, jako třeba GTB1756vk. Sehnat se dá, myslím, za přibližně stejný prachy jako hybrid, bude to mít lepší spodek (dřív se nafoukne) a koní bude taky hodně (zrovna u toho GTB1756 udávají 230 koní a plnej tlak už ve 2 tisících otáček). Sice se musí předělat regulace z elektronické na podtlakovou, ale to není zas takovej problém (a tu el. regulaci pak ještě za 2 tisíce prodáš). Jo a nevím, jak to bude s pasováním na svody, ale určitě to jde. K tomu by ti víc řekli zkušenější úpraváři, jako třeba Indi a TDIFun.
A určitě jak psal Indi, záleží jakej budeš mít výkonovej požadavek. Od toho se bude odvíjet nejen turbo, ale všechno okolo. A taky se divím, že tě ještě nikdo neupozornil, že pokud chceš fakt jít výš přes 200 koní, tak to asi bude chtít i silnější spodek motoru.
Edit: nebo dej VB, bude to jednoduchý, spodek bys nepotřeboval, budeš mít řekněme necelých 200 koní, ale krásnej průběh krouťáku. Problém by mohl nastat, až ochutnáš koně. Budeš chtít víc a tím se to pak o to víc zkomplikuje a prodraží
